• ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ

Ο Αλέξανδρος Τσουβέλας μιλά στους Αthenian Times για την κρίση του stand up comedy



Τους τελευταίους μήνες, η ψυχοσύνθεση ολόκληρης της ανθρωπότητας επηρεάστηκε δραματικά εξαιτίας του κορωνοϊού. Το άγχος, το αίσθημα αβεβαιότητας και ο φόβος ήταν τα κυρίαρχα συναισθήματα, τα οποία προσπαθούσαμε να απαλύνουμε μέσω διαφόρων μορφών τέχνης. Μία απ΄αυτές, που προσφέρει απλόχερα το γέλιο και μια προσωρινή ανακούφιση, είναι εκείνη του stand up comedy. Και ποιος καταλληλότερος να μας διαφωτίσει για την παρούσα κρίση στο χώρο αυτό από τον ευρέως αγαπητό και καταξιωμένο, Αλέξανδρο Τσουβέλα;


Ας τον απολαύσουμε σε μία συνέντευξη άμεση, ειλικρινή και πάνω απ΄όλα ανθρώπινη!



Θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ τον Αλέξανδρο Τσουβέλα για το χρόνο και την καλοπροαίρετη αντιμετώπιση του, την οποία σε καμία περίπτωση δε θεωρώ δεδομένη. Αλέξανδρε, σε ευχαριστώ!


Ακολουθεί η συνέντευξη σε γραπτή μορφή.



Πώς θεωρείς ότι έχει επηρεαστεί ο κλάδος του stand up comedy αυτή την περίοδο;


Αυτήν την περίοδο πολλοί κωμικοί δράττουν της ευκαιρίας να γράψουν κείμενα ή να διακωμωδήσουν την κατάσταση. Νομιζω ότι δύσκολα θα βρεθεί μια σκηνή να τους φιλοξενήσει το επόμενο διάστημα. Οπότε και στο κομμάτι της δημιουργίας που είναι και ο πρωταρχικός στόχος του stand υπάρχει τεράστιο πρόβλημα, γιατί δε μπορούμε να εκφραστούμε. Να σου πω, κρίνοντας από μένα, χωρίς να εχω και τόση επαφή με τα άλλα παιδιά, ένας κωμικός είναι πιο εύκολο να εκφραστεί σε μια σκηνή χιλίων ατόμων παρά μέσω ενός βίντεο. Είναι κάτι πιο άβολο από τη δική του καθημερινότητα. Οι κωμικοί δεν είναι οι ψυχές και ο χαβαλές της παρέας, όπως πιστεύει ο κόσμος.


Ο κλάδος, επίσης, βάλλεται στο οικονομικό κομμάτι. Είναι πολύ δυσκολο για τον κωμικό να το διαχειριστεί, ζει από αυτό και προς το παρόν δεν υπάρχει φως στον ορίζοντα, κι αν, υπάρχει, αυτό είναι περιορισμένο. Για παράδειγμα, αν ένα θέατρο χωράει 500 άτομα, θα μπορούν να μπαίνουν 150, 100, μέχρι εκεί, λόγω του περιορισμού των μέτρων.

Όλα τα κομμάτια της τέχνης που έχουν να κάνουν με αλληλεπίδραση βάλλονται, καθώς δε μπορούν να γίνουν κεκλεισμένων των θυρών.

Ακόμα κι όταν ο κίνδυνος περάσει, ο φόβος θα μας επηρεάζει ευθέως, είναι δύσκολο να έχει πλέον ο κόσμος εμπιστοσύνη να κάτσει δίπλα σε έναν συνάθρωπο του.

Δεν είμαι υπέρ της χρήσης μάσκας, γιατί δε θέλω να νιώσω, ως πολίτης, ότι αυτό μας νικάει και αλλάζει την καθημερινότητα μας, καθώς σου θυμίζει ταινίες που έχουμε δει και σου χαλάει την ψυχολογία, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν είναι αναγκαίο να τηρούμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.


Σου λείπει η αλληλεπίδραση με τον κόσμο; Δεδομένου πως αυτό το διάστημα θα έκανες τις παραστάσεις ‘’Backstage’’, στο θέατρο Βέμπω.

Στο Βέμπω είχαμε όλες τις Δευτέρες γεμάτες, με προσέλευση δηλαδή περίπου 4.500 ατόμων. Μου λείπει η επαφή αυτή, αν και εχω ακόμα τη δυνατότητα του ραδιοφώνου, το οποίο το αγαπώ πολύ. Έρχομαι, έτσι, σε επαφή με το κοινό, κάτι στο οποίο βοηθούν και τα σόσιαλ, αλλά τα τίποτα δεν είναι σαν την άμεση επαφή. Η κορυφή της πυραμίδας είναι η ζωντανή παράσταση, το live.


Πως έχει διατηρηθεί αμείωτη η αγάπη για το ραδιόφωνο; Πώς πηγαίνει η συνεργασία με την Μαρία Ζαφειράτου;

Η ενασχόληση με το ραδιόφωνο ξεκίνησε επαγγελματικά το 2004. Ενεργά stand up κάνω τα τελευταία 5,5 χρόνια, ουσιαστικά από το δεύτερο κομμάτι του 2014, αρχές 2015. Με τη Μαρία πάει πάρα πολύ καλά, έχει πολύ γέλιο. Βγαίνουμε 8 με 10 κάθε πρωί στο ΣΠΟΡ ΦΜ, αυτή την περίοδο ο ένας από το στούντιο, ο άλλος από το σπίτι τηλεφωνικά, αλλά σύντομα θα είμαστε κοντά σας. Τα βίντεο που κάνουμε μαζί ανεβαίνουν σε πλατφόρμα στοιχηματική με σατυρικό περιεχόμενο.



Θα ήσουν ανοιχτός στο ενδεχόμενο παράστασης με live streaming;


Υπάρχει διαφορά. Το live streaming έχει κι άλλους μέσα. Έχει αρχή, μέση, τέλος, μπορεί να είναι κωμωδία, δράμα και να το παρακολουθήσεις όπως μια ταινία. Αντίθετα, το stand up, κατά τη γνώμη μου, δε μπορεί να λειτουργήσει έτσι, γιατί δεν παίρνεις τα γέλια πίσω. Ο κωμικός έχει ένα πλάνο, αλλά χτίζει κατά τη διάρκεια και μπορεί να αυτοσχεδιάσει και να συνεχίσει με ορμή όταν δει ότι ένα αστείο πάει καλά. Μπορεί να ξεκινήσει κρύος και στην πορεία να χτιστεί η αυτοπεποίθηση του, μέσα από τα γέλια του κόσμου που παίρνεις πίσω. Αν δεν έχεις το φιντμπακ, την αλληλεπίδραση, δε μπορεί να λειτουργήσει μια κωμική παράσταση. Τι να βάλεις; Ψεύτικα γέλια;



Οπότε, όπως καταλαβαίνω, προτιμάς τις παραστάσεις από τα βίντεο;


Έχω κοινό και στα βίντεο. Δηλαδή φροντίζω να είναι ο σκηνοθέτης, ο κάμερα μαν ή δυο τρεις φίλοι σαν κοινό, όπως έκανα και στο πάρε πέντε. Είναι ουσιαστικά stand up comedy με μοντάζ, αλλά έχω κοινό από το οποίο παίρνω πάρα πολλά. Κλαίνε από τα γέλια και αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω, γιατί δεν έχω γραμμένα κείμενα, μόνο λέξεις.

(Λόγω της ιδιαίτερης φύσης του stand up), δε μπορεις να γίνεις και καρότσα, γιατί θα ξεκινήσεις το αστείο από τη μια άκρη της πόλης και θα το τελειώνεις στην άλλη, χωρίς κανείς να καταλάβει το αστείο, γιατί θα έχει χαθεί. Είναι το πιο δύσκολο πράγμα να γίνει παράσταση με live streaming με τη φάση που περνάμε. Δεν ξέρεις αν το αστείο ‘’πέρασε’’ στον κόσμο, δεν μπορείς να ακούσεις τα γέλια. Δεν γίνεται ο άλλος να κάνει από κάτω μόνο ΧΑΧΑΧΑ.


Σε παράσταση σού έχει τύχει να μην έχει την ανταπόκριση που περίμενες;


Οι κωμικοί έχουν κάποια αγαπημένα αστεία και από καπρίτσιο δεν τα κόβουνε, το έχουμε αυτό. Δεν μου έχει τύχει σε μεγάλο βαθμό, στην αρχή λίγο, αλλά κατάλαβα στην πορεία τι πρέπει να βελτιώσω, να πετάξω. Κάθε παράσταση είναι σχολείο. Όσο παίζεις, τόσο βελτιώνεσαι.


Φαντάζομαι διαφοροποιείς την παράσταση ανάλογα με το κοινό σου;


Μια περίοδο κάναμε δύο παραστάσεις, μία στις 7, και με πιτσιρίκια στο κοινό, και μία στις 10, με ηλικίες 35+, οπότε κάποια κείμενα, όπως για το σεξ, τα κόβαμε. Μας είχε τύχει και κοινό με μέσο όρο πάνω από 60, αφού τους ρώτησα μήπως έχει έρθει κάποια εκδρομή. Το κοιτάμε πάντα το κοινά μας είναι η αλήθεια, για να προσαρμοστούμε κατάλληλα.


Έχεις κάποιο τελετουργικό πριν ανέβεις στη σκηνή, για να σου φέρει τύχη ή να χαλαρώσεις;

Κοίταξε, παντα θα πάω να κατουρήσω 45 δεύτερα πριν ανέβω στη σκηνή και έχω φροντίσει να έχω πάντα νερό, όπως και την πετσέτα μου, που πάντα την έχω επειδή ιδρώνω. Με τον Παπαγεωργίου, βέβαια, κάνουμε και διατάσεις!


Πιστεύεις πως είναι πιο δύσκολο να γελάσει ο κόσμος αυτή την περίοδο;

Δεν πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει δυσκολία της εποχής για να έχει ο άνθρωπος ανάγκη το γέλιο. Εδώ βασιλιάδες, που είχαν τα πάντα στη ζωή τους, είχαν γελωτοποιούς. Πάντα θα έχει ο άνθρωπος την ανάγκη να γελάσει. Ξεφεύγει η σκέψη σου, έτσι, από ένα συγκεκριμένο τροχό, καθώς κάτι που βλέπω κάθε μέρα, μετά να το δω αλλιώς. Πάντα θα έχουμε προβλήματα,αιώνια, πέρα από αυτό που περνάμε τώρα, που είναι κατι που έχουμε δει μόνο στα έργα, διαπροσωπικών σχέσεων, οικογένειας, επικοινωνίας, οικονομικά και άλλα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που περπατάνε πάνω στον πλανήτη, θα έχουμε ανάγκη το γέλιο. Σε κάνει να ξεχνιέσαι και σου φτιάχνει την ψυχολογία.


Κάποιοι αστειεύονται με διάφορα θέματα, τα οποία ίσως είναι ευαίσθητα. Θεωρείς ότι υπάρχουν όρια στη διακωμώδηση;

Έχει να κάνει με το ποιος το βλέπει. Μπορεί σε ένα λάιβ να ξεφύγεις και το κοινό να γελάσει και να καταλάβει ότι δεν το λες με κακία ή ρατσιστική διάθεση. Ωστόσο, μπορεί να απομονώσουν μια φράση και να σε ‘’πυροβολάνε’’. Άλλο το αστείο που λέγεται και άλλο αυτό που γράφεται. Αν τα δεις γραμμένα και δεν έχεις τον άλλο απένταντι, ώστε να συμπεράνεις από τις παύσεις, το βλέμμα, τον τόνο, μπορεί να ερμηνευθεί ως απίστευτη επιθετικότητα και μίσος. Πάντως, δε μπορείς να κάνεις αστεία για άτομα με αναπηρίες, όμως το ίδιο το άτομο μπορεί να διακωμωδήσει τα δικά του προβλήματα κινητικότητας, παίζει μεγάλο ρόλο ποιος τα λέει και με ποιον τρόπο. Για παράδειγμα, στην ταινία ‘’Οι Άθικτοι’’, αν τα δεις γραμμένα, θα πεις πως είναι προσβλητικά, ενώ όταν δεις την ταινία, είναι ένα αριστούργημα.


Παιζει μεγαλύτερο ρόλο ο τρόπος παρά το κείμενο;

Παίζει ρόλο ο τρόπος και η ενέργεια, η γλύκα, η παύση και γενικά πως θα προετοιμάσεις το κοινό σου πριν πεις την ατάκα.


Σχετικά με την απομόνωση φράσης, σου έχει τύχει κάτι τέτοιο; Σε έχουν προσβάλλει;

Με έχουν πετύχει στο δρόμο και μου έχουν μιλήσει γι’αυτό. Κάνω προφορές μεταναστών, αλλά είναι τόσο προσεκτικό και καταλαβαινεις πως είναι φιλική η προσέγγιση μου. Μου έχει τύχει να γελάσουν και με μένα στην Αγγλία επειδή δε μιλούσα καλά αγγλικα. Μου έχει τυχει, αλλά τα λύσαμε, τα βρήκαμε. Έλεγα, ας τα βρω μη φάω κανά ξύλο και πάμε παρακάτω.


Είναι κοινή αλήθεια πως είσαι από τους πιο καταξιωμένους stand up comedians στην Ελλάδα. Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις παραπάνω πίεση λόγω της αναγνωρισιμότητας να αποδώσεις περισσότερο;

Οι τίτλοι είναι για να τα λέμε μεταξύ μας, γιατί πολλά σχέδια γίνονται, όπως λέω, κινούμενα. Όπως και να σε χαρακτηρίσει κάποιος, αυτή τη στιγμή δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Τα πράγματα ανατρέπονται και ξεκινάμε από το μηδέν. Δεν ανεβαίνω στην σκηνή όντας ο Τσουβέλας, με δεδομένο ότι θα γελάσουν, επειδή έχουν δει τη δουλειά μου. Περιμένουν να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό.

Δε νιώθω κανένα άγχος και πίεση, επειδή έχω μια πιο ‘’φιλική’’ προσέγγιση προς τα πράγματα και είμαι συνειδητοποιημένος, ξέρω τι γίνεται και τι έχει συμβεί, που είναι πιο μεγάλο απ' ότι έχω καταλάβει. Όμως ανεβαίνω πάντα ταπεινά στην σκηνή, για να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.


Είναι πολύ σημαντικό να βάζει ο άλλος το χέρι στην τσέπη για να έρθει να σε δει. Ειδικά τώρα είναι κατά χιλιάδες τα άτομα, είναι απίστευτο το συναίσθημα. Μπορεί κάποιοι να ‘’με περιμένουν στη γωνία’’ να αποτύχω, αλλά δεν κάθομαι να ασχοληθώ. Θα βρω τον τρόπο και θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Το αφήνω, όμως, να έρθει ήρεμα και αυθόρμητα και απολαμβάνω την κάθε στιγμή.


Νομίζω μάλιστα πως αυτό αποδίδει.

Νιώθω ότι μπορεί να νιώσει κάποιος οικειότητα μαζί μου, σπάω τον πάγο εύκολα, ούτε εγώ είμαι κάποιος σπουδαίος και ο άλλος θα πρέπει να με κοιτάξει με θαυμασμό κλπ. Γι’αυτό σου είπα, αλλωστε, να μιλήσουμε στον ενικό. Δεν έχω εμμονές που προσπαθώ να τις καλύψω μέσα από την κωμωδία.


Οι κωμικοί συνήθως καλύπτουν συναισθηματικά κενά, όμως δεν έχω κανένα κόμπλεξ, ούτε να αποδείξω κάτι σε κάποιον. Δε λειτουργώ για να κυνηγήσω κάτι. Λειτουργώ με την κάθε βραδιά. Αν ήμουν ποδοσφαιριστής, θα έλεγα πως πρέπει να πάρουμε μια νίκη, σε αυτά τα 90’ και προσπαθώ να απολαμβάνω τη στιγμή.


Υπάρχει πάντα και η κατάθλιψη μετά το χειροκρότημα και όλα όσα έχεις δώσει.


Υπάρχει η παραδοχή πως οι κωμικοί όπως ο Ρόμπιν Γουίλιαμς, ο Τσάκωνας και πολλοί άλλοι έχουν μια τάση προς κατάθλιψη.

Ο Τζιμ Κάρεϊ έχει πάει και σε κλινική για αποτοξίνωση. Γενικά έχουν μια καταθλιπτική τάση που μπορεί να έχει να κάνει με τη διαχείριση της ενέργειας, τα πράγματα που δίνουν. Πάνε και παίρνουν από αυτή την ενέργεια και μετά θα πρέπει να φορτίσει πάλι αυτή η λάμπα.

Η΄ πάρα πολλοί προσπάθησαν να κερδίσουν μέσα από αυτό το ταλέντο τους. Πολλοί έκαναν τους κλόουν, γιατί έτσι έβλεπαν ότι θα γίνουν πιο δημοφιλείς. Οι stand up κωμικοί είναι πιο επίφοβοι όταν σβήνουν τα φώτα, στην καθημερινότητα τους.

Ο Richard Pryor, τεράστιος stand up κωμικός, έχει προβλήματα αλκοολισμού, έχει πάει φυλακή 2 φορές και εχει πυροβολήσει το αμάξι του 6 φορές. Ο Louis C.K ήταν επιδειξίας. Δεν εχω κάνει τίποτα απόλα αυτά ακόμα.


Άρα στρέφονται στην κωμωδία για να εξωτερικεύσουν αυτό το βάρος ή βαραίνουν γιατί δίνουν τόση ενέργεια;


Μάλλον ο καθένας δίνει διαφορετική εξήγηση, δεν υπάρχει καθολικό αξίωμα. Είναι κάτι πολυπαραγοντικό. Δεν ξέρεις ποια θα είναι και η πορεία όταν λένε κάποιο αστείο και πια αυτό δεν περνάει, κι εκεί υπάρχει επικινδυνότητα. Ξέρεις ότι θα συμβεί, όμως αυτό, οπότε ‘’deal with it’’, όπως λέμε και στο χωριό μου στην Άρτα.


Βλέπω από τον περίγυρό μου, από τους φίλους μου, πως είσαι γενικά ιδιαίτερα αγαπητός στον κόσμο.

Όταν είμαι κουρασμένος, είμαι θολωμένος, μπορεί να δω κάποιο και να μην τον αναγνωρίσω. Όμως ο καθένας που θα έρθει, θα του μιλήσω,θα βγάλουμε φωτογραφίες και θα πιάσουμε κουβέντα. Θα του πω, ‘’που είσαι ρε μεγάλε, το παιδί τι κάνει, κόψτου λίγο το φαΐ, έχει γίνει σαν σαμπρέλα’’. Αν ειδικά έχει και σκύλο, μπορεί να κάτσω κανά τέταρτο.


Έχεις εσύ σκυλιά;

Ένα διάστημα τα έπαιρνα από το δρόμο, τα στείρωνα και τα προωθούσα. Έχω σώσει πάνω από 60 με 65 από το δρομο και από τη δική μου τσέπη. Ο σκύλος μου ήρθε αυτός σε μένα, στην αυλή, ένας άλλος μου ήρθε με αίματα και μου έλεγαν όλοι για ευθανασία, αλλά έχει γίνει μια χαρά. Ένα γκριφόν που το κακοποιούσαν, το πήρα και το έδωσα σε μια οικογένεια που τώρα ζει με κορδελες και αρώματα και είναι μια χαρά. Είχα πλούσια δράση.


Υπάρχει κάποιο άτομο με το οποίο θα ήθελες να συνεργαστείς;

Είμαι με τον Παπαγεωργίου αυτό το διάστημα, περνάμε καλα, αλλά νομίζω ότι είναι μοναχικός ο δρόμος του stand up. Υπάρχουν δίδυμα φοβερά, όμως κατεξοχήν είναι μοναχικός ο δρόμος. Είσαι εσύ και το μικρόφωνο σου.

Όλα τα παιδιά είναι σκηνοθέτες του εαυτού τους. Κάθε φορά που μου στέλνουν κείμενα, νομίζω πως αν κάτι δεν είναι κτήμα σου, δεν παράγεται από το δικό σου τρόπο σκέψης, αυτό αποδεικνύεται επί του πρακτέου, γιατί δεν ξέρεις πως μπορείς να το χειριστείς. Είναι το πιο μεγάλο σχολείο το πρακτικό κομμάτι, ό,τι και να γράψεις στο χαρτί, κάθε μέρα αποδεικνύεται αν θα είναι καλό ή όχι.


Αυτή την περίοδο έχεις έμπνευση;


Τίποτα αυτή την περίοδο. Ξεκίνησα κάτι αλλά τα παράτησα γιατί σε επηρεάζει και εσένα όλη αυτή η φάση. Μπορεί να μου έρθει μια μέρα να γράψω κάτι πιο μεγάλο, αλλά δεν έχω προς το παρόν έμπνευση.

Έχω στεναχωρηθεί, γιατί το Βέμπω είναι χώρος ιστορικός και ήθελα να ανέβω σε αυτή τη σκηνή, που είναι μεγάλη μου τιμή, εκεί θα έκλεινε ο πρώτος κύκλος και από Σεπτέμβρη πάλι θα είχαμε καινούρια πράγματα, αλλά τώρα πήγαν όλα πίσω.


Οπότε θα σε απολαύσουμε πάλι το Σεπτέμβρη.


Δε νομίζω εύκολα να γίνει παράσταση μέσα στο ‘20. Εάν για τα ανοιχτά θέατρα και λόγω καλοκαιριού έχουμε μια κάποια χαλαρότητα, αλλά από Σεπτέμβρη δύσκολα μπορείς να κάτσεις, και βάσει νόμου δε μπορεί να δοθεί όλη η πληρότητα.

Το χειρότερο που με εκνευρίζει είναι ο παράγοντας οι άλλοι να αποφασίζουν για μένα, κάτι που πια το έχω διώξει.

Θέλω να ορίζω πάντα εγώ τη ζωή μου και όχι να είμαι έρμαιο αποφάσεων άλλων. Τώρα βέβαια με αυτή την κατάσταση, δεν έχουμε επιλογές, όμως ίσως μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη μέριμνα ως προς το καλλιτεχνικό κομμάτι.


Είναι παραμελημένο θεωρείς;

Έχω την πεποίθηση πως θα εξειδικευθούν τα μέτρα, απλώς προς το παρόν βγήκε η ανακοίνωση. Άλλωστε από μια παράσταση εξαρτώνται πολλά άτομα. Ηχολήπτες, τα άτομα στο τιμ του θεάτρου, στη ροή, στα εισιτήρια. Είναι αλυσίδα πραγμάτων που πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν και είναι άσχημο αν σπάσει ένας κρίκος.


Έχεις να δώσεις κάποιο μήνυμα σε όσους θα μας διαβάσουν;

Θα ήθελα να τους πω να προσέχουν στην καθημερινότητα τους, να μάθουν να ζουν με αυτό που μας βρήκε, για να είναι και αυτοί πιο ήρεμοι και ψυχραμοι. Επίσης, να μη διαβάζουν τον οποινδήποτε από το ίντερνετ, που μπορεί να έχει σκοπό να δηλητηριάσει πιο πολύ τα πράγματα. Αν έχεις κακή ψυχολογία, πιστεύω ότι είναι και πιο εύκολο να αρρωστήσεις, τουλάχιστον έτσι βλέπω και από τον εαυτό μου. Να είναι ήρεμοι. Να περιποιούνται τον εαυτό τους, να φοράνε άρωμα και ρούχα που μυρίζουν ωραία και να προσέχουν την υγιεινή τους.

Μερικοί ειδικά να πλένεστε και τώρα που θα βγαίνετε έξω, έρχεται καλοκαίρι, φέρτε πίσω το ice bucket challenge. Υγεία πάνω απ’ όλα εύχομαι! Όλα τα άλλα θα τα λύσω μόνος μου.


2.png

follow us on Instagram @atheniantimes.gr

"Νέα άποψη σε Αθηναϊκούς καιρούς"
- ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ -
Εικόνα1.png
LACREDI LOGO.png
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ -
  • Black Facebook Icon
  • Instagram
Εικόνα1.png
Εικόνα1.png