• ΝΑΤΑΣΣΑ ΑΝΔΡΙΤΣΑΚΗ

Ferrari: Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η ισχυρότερη φίρμα παγκοσμίως


Η Ferrari βρίσκεται ξανά στην pole position των ισχυρότερων brand παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Brand Finance για τις 500 πιο ισχυρές και επικερδείς φίρμες, που δημοσιεύτηκε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός, η Ferrari τερματίζει πρώτη στην κατηγορία Brand Strength Analysis.



Η γνωστή ιταλική εταιρεία πολυτελών σπορ αυτοκινήτων, συγκέντρωσε βαθμολογία 94.1 στα 100 μετά από αξιολόγηση παραγόντων όπως το marketing investment, το stakeholder equity, αλλά και το business performance. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν η ισχυρότερη ανάμεσα σε μόλις 12 πολύ γνωστές φίρμες (Disney, Deloitte, Coca-Cola, Rolex κ.α.) που απέσπασαν επίσης ΑΑΑ+.


Η ισχύς της φίρμας και οι προβλεπόμενες πωλήσεις είναι οι δύο βασικοί παράγοντες καθορισμού της αξίας της. Διατηρώντας την ισχύ της σταθερή, η Ferrari πετυχαίνει αύξηση της αξίας του σήματός της κατά 9,1% σε σχέση με πέρσι που υπολογίστηκε στα 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια.



Την χρονιά 2019, η Ferrari παρουσίασε 5 νέα μοντέλα μεταξύ των οποίων τα SF90 Stradale και η Ferrari Roma, προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο αγοράς. Παράλληλα, έκλεισε προωθητική συμφωνία με το Giorgio Armani Group.



Σύμφωνα με τον David Haigh, CEO της Brand Finance “Η Ferrari συνεχίζει να αποτελεί αντικείμενο πόθου και θαυμασμού, κάτι που αποδεικνύεται και από την ισχύ του σήματός της. Πολλοί καταναλωτές, ακόμα κι αν δεν καταφέρουν ποτέ να αποκτήσουν μια Ferrari, επιθυμούν τουλάχιστον μία τσάντα ή ένα ρολόι με το πασίγνωστο αλογάκι.”



Πηγές εικόνων: ferrari.com,ethnos.gr,twitter.com/parisgallery

2.png

follow us on Instagram @atheniantimes.gr

"Νέα άποψη σε Αθηναϊκούς καιρούς"
- ΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΑΣ -
Εικόνα1.png
LACREDI LOGO.png
- ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ -
  • Black Facebook Icon
  • Instagram
Εικόνα1.png
Εικόνα1.png